V2 XLQ900 rullsuusad

Rullsuusad ja varustus » Rullsuusad klassikatehnikale|Rullsuusad ja varustus » Sorteeri tootjate järgi » V2

  • V2 XLQ900 rullsuusad
    V2 XLQ900 rullsuusad
Hind:279.95EUR
Lumelähedast sõidutunnetust pakkuvad rullsuusad klassikatehnikas suusatamiseks. See on USA-s valmistatud traditsioonilise klassikamudeli ainulaadne hübriidraamiga versioon, millel on alumiiniumraamidest parem vibratsioonisummutus ja komposiitraamidest parem reageerivus. Rattad ja mõõdud on samad mis XLA versioonil. Kui kavatsed sõita korralikul asfaldil, on need ühed parimad saadaolevad rullsuusad, millel treenib täna enamus Põhja-Ameerika murdmaakoondiste liikmeid. Kris Freeman, 4-kordne olümpialane ja 17-kordne USA meister, USA edukamaid murdmaasuusatajaid: ''Pärast V2 XLQ proovimist ei taha ma enam ühtegi teist rullsuuska.''

Miks eelistada XLQ hübriidraami? See on parem kui puit, parem kui alumiinium, parem kui süsinikkiud puit- või vahtsisuga. XLQ koosneb viiest erinevast vibratsiooni vähendavast materjalist. Raam on valmistatud metallide ja sünteetiliste kiudude kõrgtehnoloogilisest sulamist, mis on kergem kui alumiinium ja mille vibratsiooni summutavad omadused on paremad kui ühelgi teisel materjalil maailmas. Seda valmistatakse ainult Jaapanis ja kasutatakse tundlike seadmete nagu seismiliste mõõtevahendite paigaldamisel. Integreeritud porikaitsetega rattahargid on valmistatud tugevaimast Du Pont polümeerist, mis on süsinikkiuga armeeritud. Need hargid neelavad oluliselt paremini põrutusi ega ''väsi'' nagu alumiinium. Harkide ja raami vahele on pandud tihe elastne 3M adhesiivteip, mida kasutatakse kõrghoonetele aknate kinnitamisel, et need maavärinatele vastu peaksid. Lisaks eelnevale täidab raami sisemust põrutusi leevendav sünteetiline vaht. Kõikide nende tehniliste lahenduste tulemusena on XLQ raam vibratsiooni summutav, kuid ka väga kerge, kiiresti reageeriv ja vahetu tunnetusega. XLQ ei ole tuim ega vetruv, vaid täpne ja ergas. See on pikkusega, mis aitab kaasa õige sõidutehnika kasutamisele.

Rullsuusapaar kaalub vaid 1,69 kg, olles 100 grammi kergem kui kergeimad süsinikraamid, ja sobib kuni 85 kg kaaluvale suusatajale. Pidavad rattad on ees, aidates kaasa õige tõuketehnika rakendamisele ning hoides suusad saapaninast balansis.

Suuski toodetakse eri veeretakistusega, saadaval on keskmise ja aeglase kiirusega variandid. Mudel 920 on aeglane versioon, mida kasutavad sportlased; 930 on soovituslik mudel harrastussuusatajale. 920 on võrreldav värskel lumel suusatamise kiirusega, 930 pressitud lumel sõitmise kiirusega. Tellides vali sobiv kiirus menüüst.

Kaalupiirang: 86 kg
Telgede vahe: 708 mm
Kaal: 1690 g / paar
Kõrgus maapinnast: 31 mm
Ratta läbimõõt: 70 mm
Ratta laius: 40 mm
Ratta materjal: väga kulumiskindel kummi kõvadusega 82 ShA.
Poldid: 7075T6 alumiinium 6X1X55 mm ja 12-9 standardi teras 6X1X65 mm
Porikaitsed: on olemas, integreeritud rattaharkide külge
Valmistajamaa: USA

Nevene rullsuusatesti kokkuvõte, 16.05.16.

Nevene testis V2 XLQ920 rullsuuski 2016. aasta mais vahetus võrdluses alumiiniumist ja komposiitmaterjalidest rullsuuskadega. Rullsuuskadel olid NIS klambrid. Sõitja kaal 76 kg. Asfalt üle viie aasta vana, keskmises seisukorras. Raja reljeef vahelduv. Raam raputab vähem kui alumiiniumist analoogid, kuid eeldab väikeste rataste tõttu siiski siledat asfalti nagu enamik tänapäevaseid rullsuuski. Parem vibratsioonineelavus tuleb enam esile pärast mõningaid kilomeetreid sõitu, kui alumiiniumraamile üle minnes erinevus jalgades kohe tunda annab. Komposiitraam on parema vibratsioonisummutusega kui XLQ ja tagab pehmema sõidu, kuid tundub oluliselt tuimem ja vetrub pisut ebaloomulikult. XLQ on särtsakam ja vahetum, raam aitab tõukele kaasa, reageerib kiiresti ja mõjub erksana sõltumata tempovahetustest. Raamis on elastsus, kuid mitte liialt. XLQ justkui ühendab alumiinium- ja komposiitraamide parimad omadused ning on paljude mõjurite optimumiks. V2 klassikarattad on ümara profiiliga, mille plussiks on suurepärane juhitavus nii allamäge kui kurvides, parem hoiak külgkaldega teedel, kuid miinuseks kehvem stabiilsus vahelduvtõukelises sõiduviisis, mistõttu ei ole see mudel parim valik algajale suusatajale. 920 tähistab standardist (930) natuke aeglasemat kiirust, mis on nt Elpexi nr 2 ratastest pisut aeglasem, kuid kindlasti ladusama veeremisega kui nr 3 rattad. V2 suusad tervikuna on käitumuslikult väga sarnased lumesuuskadele. Esiteks need on väga kerged ja ei tundu manööverdades kohmakana. Teiseks on ratta laius lumesuusa laiusele sarnane, mis avaldab positiivset mõju kurve võttes. Kolmandaks on raam piisava pikkusega ja pidavad rattad paigutatud ette. Viimane asjaolu ei ole oluline mitte ainult suusa realistliku pidamise imiteerimisel, vaid teeb suusanina raskemaks, võimaldades suusasidemed tasakaalupunkti või sellest tahapoole monteerida. See jällegi vähendab pendliefekti (suusa ebaloomulikku kiikumist jalas tõukejärgselt), hoiab suusanina ''jäljes'' ning parandab omakorda nö päris-suusa tunnetust. Ja kõige tähtsam kõige lõppu, tõuked tunduvad justkui lumel toimuvat, nendes on nii elastsus kui kiire ja vahetu jõu ülekandmine. Selle kokkuvõtte kirjutamise ajaks on XLQ suuskadega sõidetud kolm korda ja need on hakanud meeldima iga korraga aina rohkem. Nevene soovitab V2 rullsuuski sportlasele ja suusaharrastajale, kes muuhulgas treenib heade talviste tulemuste nimel, tunneb end sõidutehniliselt kindlalt ja soovib aeg-ajalt teha ka intensiivsemaid treeninguid.