Suusaekspander - keskmine/raske

Suusaekspander

  • Suusaekspander
    Suusaekspander
  • Suusaekspandri komplekt
    Suusaekspandri komplekt
Hind:35.00EUR
  • Suusaekspandri kumminöörid
    Suusaekspandri kumminöörid
Rootsi päritolu treeningvahend võimaldab mugavalt treenida suusatamisel rakenduvaid lihasgruppe. Suusaekspandriga saab imiteerida paaris- ja vahelduvtõukelisi sõiduviise, koormates tervet ülakeha. Samuti on võimalik kombineerida erinevaid harjutusi kogu kehale. Komplekt sisaldab kahte erineva elastsusega kumminööri treeningtugevuse reguleerimiseks, rihma kumminööride kinnitamiseks varbseinale, puuoksale vms, jalakinnitusrihma jalgade treenimiseks. Kinnita kumminöör tugeva ja vastupidava objekti külge. Jälgi, et kinnitusrihm kumminööri ei sooniks, vaid oleks lapiti selle ümber. Piltidega ülesseadmise õpetus on komplektis. Põhikomplektist eraldi on saada kolmes suuruses käerihmu, mis tuleb eraldi komplektile juurde osta.

Punane kumminöör - keskmise elastsusega, mõõdukas treening, sobilik täiskasvanud harrastajatele või treeninud noortele.

Must kumminöör - jäik, raske treening, sobilik hea treenitusega kasutajatele.

Kasutamine suusatreeningu eesmärgil

Suusaekspander on kerge ja kompaktne. See sobib hästi kodustesse oludesse, spordiklubidesse või reisile, laagrisse kaasavõtmiseks. Ekspander võimaldab teha suusaspetsiifilist erialast treeningut ning on alternatiiviks rullsuusatamisele või suusaimitatsioonitreeningule. Eeliseks on sisetingimustes kasutamise võimalus. Komplekti kasutatakse suusahooajaks ettevalmistudes suvisel-sügisesel perioodil, samuti lihastoonuse hoidmiseks lumevabal talveperioodil või hooaja kestel. Hea kasutada täiendava treeningvahendina pärast jooksu, rattasõitu, rulluisutamist vm ülakeha vähekoormavat treeningut.

Alusta treenimist kergema kumminööriga, et lihased koormusega harjuksid. Seejärel proovi raskemat varianti. Treeningu raskust saab reguleerida ka liigutuste ulatuse, kehaasendi ja korduste arvuga. Parem tee madalama või keskmise raskusega rohkem kordusi kui raske koormusega vähe kordusi. Nii parandad lihaste vastupidavust.